Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Záhadný vodní červ z Filipín dokáže kromě dřeva pojídat i kameny

Aviváž má v domácnosti řadu zajímavých využití: Leští...

Trápí vás v domácnosti mravenci? Poradíme, jak s nimi...

Grilujte klidně na i terase nebo balkoně, jde to i bez sazí

Milujete řezané květiny ve váze? Tipy, aby vám vydržely...

Jak v létě pečovat o trávník, aby byl výstavním kobercem...

Špatná péče o vodu ve vašem bazénu přináší zdravotní a...

Zavřít reklamu