Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Ráj pro cyklisty i milovníky vodních sportů. Pobřeží Severního moře má své kouzlo

Ráj pro cyklisty i milovníky vodních sportů. Pobřeží...

Skiareál Špindlerův Mlýn nabízí po celé léto jízdu...

Objevte nejkrásnější pláže Istrie. Dokonalé ráje ukryté...

Poznejte nejcennější území Krušných hor

Poznejte unikátní evropské území ležící na území...

Tváří v tvář. Nikde jinde nelze spatřit svět vlků v tak...

Zavřít reklamu