Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Lucie Bílá snad zastavila čas. Zpěvačka jen kvete a omládla i duševně

Jitrocel roste všude kolem nás. Jeho využití je široké a...

Pokud pěstujete levanduli, můžete si z ní vyrobit mýdlo,...

Při delším cestování autem se hodí autochladnička. Každý...

Zajímavé způsoby, jak pověsit záclony bez klasické...

Veverku můžete chovat i doma. Postará se vám o pořádnou...

Léčivou bylinku, která pomáhá na nervy, diabetes či astma,...

Zavřít reklamu