Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Nekroplanetologie je velice zvláštní odvětví astronomie. Vzniklo díky vzácnému vesmírnému objevu

Za bohatou úrodou rajčat stojí i kvalitní a správná...

Plot z tújí vypadá jednotvárně. Stačí ale málo a bude na...

V malých bytech bývá o úložné prostory nouze. Poradíme,...

Rozbitá obkladačka nemusí hyzdit vaši koupelnu. Opravu...

Přípravky proti klíšťatům a blechám můžete svým...

Domácí WC čistič je hotový za chvilku. Toaleta po něm bude...

Zavřít reklamu