Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Aby se vaše dovolená neproměnila v peklo. Pozor na největší chyby před i během vašeho pobytu

Aby se vaše dovolená neproměnila v peklo. Pozor na největší...

Zažijte úžasnou letní dovolenou: Navštivte jednu z...

Poznejte Provence. Kraj levandule a umělců vás okouzlí...

Kam pro ty nejkrásnější fotky? Vede Grand Canyon a Machu...

Chorvatsko: Země překrásných pláží i přírody. Na jaké...

5 důvodů, proč letos vyrazit do Bulharska

Zavřít reklamu