Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Hvězda ze seriálu Ordinace v růžové zahradě se stane další hvězdou Tváře

Akvárium ocení nejen alergici. Stane se ozdobou každého...

Přemnožení hraboši a hryzci se stěhují do zahrad. Jak se...

Co dělat, když vám doma začne značkovat dospělý pes?

Malý noční hmyz ničí koberce, textil i nábytek. Jak se...

Zbylou nať a bylinky nevyhazujte, v zimě se budou hodit pod...

Srpen přeje hřibům, hlívě i bedlám. Podívejte se, kde je...

Zavřít reklamu